הצעת מחיר

מאת אורי שחר

מאת אורי שחר

מנכ"ל חטיבת המוקד בקבוצת בן ביטחון

בחירת מוקד אבטחה לבית

בחירת מוקד אבטחה לבית

נתוני הפשיעה שמפרסמת המשטרה מצביעים על כך שבישראל מתרחשות בשנה כ – 120,000 עבירות רכוש מדווחות. אם נוסיף לכך את מספר העברות הלא מדווחות נבין מדוע לא מעט אזרחים אינם מרגישים בטוחים בביתם ומחפשים פתרונות אבטחה, הפתרון שיכול לעזור הינו בחירת מוקד אבטחה לבית, מה שאומר חיבור קבוע למוקד זמין עשרים וארבע שעות ביממה. קבלו כמה טיפים לבחירת מוקד האבטחה לבית שלכם.

טכנולוגיה, טכנולוגיה, טכנולוגיה

טכנולוגיות מיגון AI המבוססות בינה מלאכותית הן הדבר החם ביותר בשוק האבטחה כיום.

אם ננסה להסביר זאת בפשטות, הטכנולוגיה מאפשרת למוקד ששומר עליכם, להבין אם עשויה להתרחש פריצה עוד לפני שהיא בכלל מתבצעת. הפלא הזה קורה באמצעות טכנולוגיה אנליטית המנתחת את התמונה המתקבלת מהבית שלכם ומסוגלת לנטר ולשלוט בכל סוגי האירועים, כולל זיהוי, התראה וטיפול באירוע באמצעות הזעקת כוחות.

כיסוי גיאוגרפי שמתאים לכם

בעת בחירת מוקד אבטחה לבית, חשוב לוודא כי המוקד יודע לספק שירות מהיר ומענה, לכל קריאה שלכם או דיווח על סיכוי לפריצה או למצוקה. וודאו כי מוקד האבטחה יודע לספק מענה בפרק זמן סביר על סמך המיקום הגיאוגרפי של הבית שלכם ופריסת הסיירים והמאבטחים.

בדקו מראש כמה זמן עשוי לקחת לסייר מאבטח להגיע לביתכם, בכל מקרה שזה נדרש. ניתן גם לשאול על כך, לקוחות של מוקד האבטחה, על מנת להצליב את המידע שמצאתם באתר המוקד או שקיבלתם מנציג החברה בפנייתכם היזומה.

אופן החיבור למוקד

כלל חשוב נוסף שיעזור לכם לבחור מוקד אבטחה לבית הוא האופן שבו מתקיימת תקשורת ביניכם לבין המוקד. ישנם מוקדים שאליהם ניתן לפנות לא רק בטלפון או בצ'ט לפי הצורך.

רצוי ואפשר לומר אף חיוני, כי המוקד יוכל לקבל דיווח או התראה על בסיס אמצעי אבטחה מגוונים. כך למשל ישנם מוקדים שמחברים את לקוחותיהם למצלמת אבטחה במעגל סגור.

נציגי מוקד מאיישים את חדרי הבקרה ומקבלים חיווי אם המצלמה מראה על משהו החורג מהשגרה. ישנם מוקדים אשר מחברים את לקוחותיהם גם למערכת אזעקה קולית. כך, אם גורם כלשהו מנסה לפרוץ הביתה או נכנס פנימה, האזעקה תיתן חיווי למוקד והמוקד יתקשר ללקוח ובמידת הצורך יגיע מהר למקום.

מוקד מבצר – מזהים את פריצה עוד לפני שהתבצעה

מוקד מבצעי טכנולוגי רמה א' – תמיד זמין בשבילכם  24/7  365 יום בשנה.

מוקד מבצר משמש כמרכז שליטה ובקרה ארצי המשלב בתוכו מערכות תוכנה, שליטה, בקרה וביטחון. למוקד יכולות אנליטיקה מתקדמות, יכולת מעקב אחר ביצועים, הפעלת מערכות מרחוק, תפעול וניתוח תקלות, קבלת אינדיקציות שונות ומגוונות באמצעות תוכנות ייחודיות המאפשרות שליטה ובקרה מקסימליים על הנכס שלכם.

מצא כתבות נוספות

מאמרים
admin

מערכת SPIDERNET של מבצר לאבטחת ישובים

דוקא בזמנים כאלה – אבטחת יישובים באמצעות מערכות אנליטיקה מתקדמות מחוללת מהפכה בביטחון הציבור. על ידי מינוף הכוח של ניתוח נתונים, לטכנולוגיה חדשנית זו יש

Read More »
בקרת כניסה
מאמרים
admin

מערכות בקרת גישה לאבטחה מוגברת

מערכות בקרת כניסה הן מרכיב חיוני בתשתית אבטחה מודרנית. על ידי הגבלת גישה לא מורשית ומתן תיעוד של כניסה, מערכות אלה מציעות אבטחה מוגברת ופעולה

Read More »
גלילה לראש העמוד