הצעת מחיר

אבטחת מתחמים פתוחים

בטכנולוגית בינה מלאכותית המתקדמת בעולם

פריסת מערכות אנליטיקה לאורך עשרות ק"מ

אבטחת מתחמים פתוחים

מבצר טכנולוגיות מתמחה באבטחת מתחמים פתוחים ובזכות פיתוח טכנולוגיה יחודית אנו מאבטחים  מאות מתחמים בכל רחבי הארץ. האבטחה במקומות פתוחים מתאפשרת בזכות מוקד הפיקוד והבקרה של מבצר המאפשר ניטור ובקרה 24/7 באמצעות מצלמות IP ממוחשבות הנפרשות ברחבי המתחם ומחוברות למוקד בטחוני רמה א מהמתוחכמים מסוגו בעולם.

אבטחת מחצבות

אבטחת מחצבות בפרט ומתחמי עבודה פתוחים בכלל היא משימה מורכבת המהווה אתגר עצום למנהלי האבטחה.

אבטחת מלטשות יהלומים

מערכות האבטחה המתקדמות של מוקד מבצר יצמצמו את הסיכויים לפריצה ולגניבת רכוש ממלטשות חנויות ומתחמי מסחר וקניות.

אבטחת מחסנים

אבטחת מחסנים ואתרי אחסון היא אתגר מורכב ברמה האסטרטגית וברמה הגיאוגרפית בגלל הימצאותם באזורי תעשייה שוממים

אבטחת תחנות כח

כאשר מדובר על מפעלים המייצרים אנרגיה ועל תחנות כח משתמשת מבצר בעשרות מצלמות אבטחה חכמות המחוברות למערכת אנליטיקה SPIDERNET בפיתוח החברה

אבטחת מרכזים לוגיסטיים

מרכזים לוגיסטיים הם לב ליבו של כל עסק גדול העוסק בהחזקה של מלאי גדול. מטעמים כלכליים ממוקמים המרלו"גים בשולי הערים, בד"כ כלל במקומותת המועדים לפורענות

אבטחת מרכזים לוגיסטיים

מתחמים פתוחים, מרכזים לוגיסטיים ומתקנים סודיים. קבוצת בן ביטחון היא החברת היחידה בישראל המשלבת אבטחה טכנולוגית מתוחכמת מבוססת AI  לצד מערך אבטחה פיזי

אבטחת מתחמים מתוחכמת בטכנולוגיה אנליטית

מדובר בspidernet , טכנולוגיה אנליטית בפיתוח מוקד מבצר אשר מחברת את המצלמות למחשב אנליטיקה רב עוצמה. SPIDERNET מאפשרת ניתוח חכם של התמונה באמצעות אלגוריתם ייעודי. ונותנת לנו את האפשרות לזהות פריצה/חדירה עוד לפני שמתבצעת באמצעות תיחום ובקרה של אזורים רגישים על התמונה ואינדיקציה בזמן אמת.
היא יכולה לזהות אובייקטים בהתאם לגודלם, כאשר ניתן להגדיר גודל מינימום ומקסימום ולהימנע מהתרעות שוא של בעלי חיים למשל. כמו כן, ניתן להגדיר לה זיהוי והתרעה על בסיס מהירות וכיוון התנועה של האובייקט.
המערכת מאפשרת תכנות של אזורי התרעה, כולל הגדרת משתנים בתוך ובין אזורים אלה, לדוגמא ניתן להגדיר בה מספר פוליגונים וחוקיות התנהגותית לגבי כל פוליגון או חצייה של מספר פוליגונים.
באמצעות הגדרות אלה, ניתן להגדיר אזורים מאובטחים ואזורים שלא נדרש להם מענה, או מענה חלקי. יתרונה של המערכת בכך שהיא יכולה לבצע זיהוי אובייקט בכל תנאי מזג האוויר, כאשר טווח הזיהוי הינו עד 100 מטר ואימות ההתראה נעשה באמצעות וידאו חד ערכי.

מוקד אבטחה לעסקים בראש העין
גלילה לראש העמוד